|
Adidas Stan Smith Sale |
Gửi trả lời |
Tác giả | |
Gene137
Lính mới Gia nhập: 12/8/21 Trạng thái: Bài viết: 9 |
Trích dẫn Trả lời
Chủ đề: Adidas Stan Smith Sale Ngày gửi: 12/8/21 lúc 16:40 |
Adidas Stan Smith Sale
Paris' Colette is naar de adidas Originals colab-plaat gestapt om een ingetogen swing te maken op de rechtbankklassieker en onlangs herrezen Adidas Stan Smith Dames. Trouw aan alle dingen Colette, het silhouet heeft een geheel witte basis met een beetje Colette Blue dat van het hiellipje, de teen en de tongdetails springt. Dit is een beperkte release met slechts 100 paar die naar de detailhandel gaan, dus spring er het beste naar als je geïnteresseerd bent. Ik begin me af te vragen of Pharrell enige moeite doet in zijn Adidas Stan Smith Heren met adidas Originals, misschien "begrijp" ik zijn creatieve genie gewoon niet, maar het voelt alsof hij niet zo hard zijn best doet. Na zijn Polka Dot Pack is de nieuwste Pharrell Williams x adidas Originals-collectie deze Big Dot Pack, die ongeveer net zo opwindend en paradigmaveranderend is als de naam doet vermoeden. HB kreeg een vrij goede blik op deze aankomende release, die een ademend bovenwerk van mesh blijkt te hebben bedrukt met het monochromatische slangenleerpatroon, waardoor het leek op een gebreid bovenwerk. Bij nader inzien blijkt ook de binnenkant eruit te zijn, met een voering van neopreen en een binnenzool van kurk. Afvallen dit weekend! Boston's Concepts heeft besloten het idee van 'tennis blanken' te dumpen voor hun vertolking van de populaire Adidas Stan Smith Goedkoop. De colourway is een knipoog naar de overwinning van Adidas Stan Smith Sale op het gras op Wimbledon in 1972, een van de slechts twee singles Grand Slam-titels die de iconische tennisser tijdens zijn illustere carri��re wist te winnen. |
|
Gửi trả lời | |
Di chuyển nhanh |
Tôi có thể làm gì trong diễn đàn ?
Bạn
không thể
tạo đề tài mới
Bạn không thể trả lời bài viết Bạn không thể xoá bài viết bạn đã gưi Bạn không thể sửa bài viết bạn đã gửi Bạn không thể tạo bình chọn Bạn không thể bình chọn |